Kenny Starfighter blir film

Nu är ta mig sjutton lyckan total!

1. Min barndomshjälte, idol och raring Kenny Starfighter kommer på film, lycka lycka lycka!
2. Björn Gustavsson kommer att spela hans lillebror som är frisör, ännu mer lycka lycka lycka!

Här ser ni en som garanterat kommer att sitta bänkad i biomörkret var så säker. Är dock inte lika säker om jag kommer kunna köpa godis eller popcorn att mumsa på eftersom jag, och alla 8-årigar, kommer att ligga dubbelvikta av skratt. Kommer liksom inte ha tid att äta.

Nu är bara frågan om sällskap, är föga övertygad om att E är ett jätte Kenny-Starfighter-fan...

Snygg men ... Björn Gustafsson spelar Lenny som liksom sin b

Kommentarer
Postat av: Anna K

JAG VILL GÖRA DIG SÄLLSKAP SANDY!!!! :D

2008-05-14 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback