Löpning är inte rogivande

Igår var jag ute och sprang en runda efter min 2.5 mil på cykel. Ja, jag är nöjd.
Dock kom jag på att det verkligen inte är roligt att springa. Inte någonstans faktiskt. Alla säger att det är så rogivande och blablabla men jag hittar inget rogivande i det hela. Rogivande för mig är en påse chips framför tv:n med de desperata hemmafruarna. Löpningen var med andra ord ingen ens i närheten... 

Hade de inte varit för de där nedrans Vårruset så hade jag tagit en lång härlig promenad istället.



J A G  H A T A R  V Å R R U S E T !


Kommentarer
Postat av: Lina

jag var tvungen att springa vårruset med mitt jobb för två års sen så att dom kunde få ihop ett lag. det hade ju varit helt okej om det inte vore för det att det började SPÖREGNA och man klaffsande omkring i 20 cm vattenpöl hela tiden. Så all lera ovanpå det. Fy fan. tänker aldrig vara med på vårruset igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback