Lugnet sänker sig över praktiken

Puh. Äntligen är det över!

Hela min praktik har hägrat kring en stor föreläsningskväll och igår var det dags, där av den inte allt för ...hum... intensiva uppdateringen här. Tyvärr kom bara hälften av alla som anmält sig, svikare där! Det var dock ganska bra ändå och de kändes som att de lärde sig någonting i alla fall. Dock suckade de väl mest åt mina dåliga skämt men så är det ju, ibland fungerar det och ibland inte.


Idag har jag mest träningsvärk i min vänsterarm eftersom jag och Eva stod och bredde 120 mackor. Suck. Det blir ett sjukt stort mackberg för den som inte vet. Det blir dessutom ännu jobbigare när personalen går och tjuväter typ 30 stycken, likt en evighetsmaskin får man då stå där och bre.


Nu känns det i alla fall lite lugnare på praktiken, det var som himla hysteri den här veckan. Skönt. Ska dessutom jobba lite på lördag kväll så som tack så får jag vara ledig i morgon. Sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback