Min glammiga praktikplats

Idag kan jag tjuvblogga eftersom jag har en sådan glammig praktikplats. Just nu sitter jag i mitt tysta fina nyrenoverade kontor med världens utsikt. Temperaturen är alldelens perfa i rummet, mitt vatten på bordet är kallt och gott, internet är snabbt och min dator är lika söt och snäll som vanligt.

Tilläggas bör kanske att det inte är mitt rum. Det är min handledares chefs rum. Ångest. Tänk om jag har sönder något, då kommer jag aldrig kunna visa mig här igen och jag kommer få min handledare sparkad. Ångest igen. Sedan är vattnet i en sunkig gammal reklam-vattenflaska, internet har jag snott ifrån handledarens chef och min dator har bara 2 gb kvar på hårddisken.

Fan, det var visst inte så glammigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback