Mitt liv som fejkbloggande sunkråtta

Kom just fram till att jag inte är någon riktig bloggare.

Kollade runt på några andra bloggar och alla ser alltid så pigga och fräscha ut med senaste modekläderna hit och dit och aldrig en finne så långt ögat kan nå. De har även tio tusen olika bilder på sig själv där de är skitsnygga. Själv äger jag inte ens en digitalkamera och vad jag vet finns det två kort i hela världshistorien som jag faktiskt är nöjd med. Resten är bleka sliriga fyllebilder alternativt trötta bakisbilder. 

Just nu sitter jag här och luktar häst och svett då jag precis har tränat (urk luktar det för er som inte vet). Först två timmar ridning och sen hem för en löparrunda. Kort och gott, just nu är jag allt annat än fräsch. Att mitt fejs dessutom hatar att flänga runt som jag har gjort den senaste tiden, har resulterat i x antal röda små finländare. Undrar om det finns någon kontrollant som slänger ut såna sunkråttor som mig som förstör hela snygga-moderika-blogg-sverige?

Hum, kanske bäst att kolla upp det innan man åker ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback