Mitt liv som tidningsberoende

Har insett att jag är lite smått beroende utav tidningar. Har en tendens att köpa på mig sjukt många tidningar som jag sedan inte läser. Vissa tycker jag knappt är intressanta längre, ändå köper jag dem av ren vana. Suck. Man blir ju bra trött på sig själv. Varje gång jag står där vid tidningsstället i affären så tänker jag att gud vad mysigt det ska bli att krypa ner under täcket och bara gotta mig med en tidning. De är bara det att jag aldrig gottar ner mig under täcket och läser. De få gånger jag väl gör det så är det fyra andra tidningar som ska hinna läsas först.

Just nu är det Cosmopolitan, Glamour, Fitness Magazine och Topphälsa som gäller. Det sjuka är att det står i stort sätt samma saker i dem. Hur korkad får man bli?!


- Hej jag heter Sandra och jag är en tidningsoholic...
- Heeeej Saaanndraaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback