Om att ha visioner

Nej nu är det allt dags att krya till sängs. Likt en pensionär är jag alltid trött efter 21:00. Laddar inför en cykeltur till praktiken i morrn. Tror jag nu i alla fall. Det hela kommer sluta med att jag drar upp rullgardinen, kollar ut, huttrar lite, ställer fram klockan tjugo minuter och sen somnar sött igen för att sedan ta bilen till praktiken.


Det känns i alla fall bra att jag har någon form utav vision med min vardag eller hur?! Speciellt eftersom jag började "mitt nya liv" i dag. Ni vet det gamla vanliga, äta nyttigare och träna mer. My as att det kommer hålla, jag brukar börja fuska någon gång runt onsdag och sen går det bra utför. Men som sagt, det är bra att ha visioner i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback