Perfa helg

Tack gode gud för en helt underbar helg! Det här var precis vad jag behövde kan jag lova.

Fredag
Tog mitt pick och pack ifrån praktiken och tuffade till huvudstaden. Väl där vart det filmmys med E och bara allmänt välbefinnande.

Lördag
Lyxfrulle med nybakat bröd, masa frukt och dyr juice, ja, jag var i himlen! Hoppade sedan i bikinin och pallade oss ner till vattnet. Där låg jag, E och Mia och pressade halva eftermiddagen, hur skönt som helst vill jag lova. Sedan bar det av in till staden för att köpa lite snygga prylar till den framtida lägenheten. Nu ska vi bara hitta en lägenhet först. Hum. Lite gott vin till maten och ännu mer film, sen somnade jag söt vill jag lova.

Söndag
Även denna dag gick i pressa-i-solens tecken. Träffade Tian, Annika och Mia nere vid vattnet och låg och snackade massa gojja, riktigt trevligt Lyckades dessutom får någonting som kan liknas vid färg vilket är väldigt väldigt trevligt! Sedan var det en snabbis inne i stan där jag fungerade som utmärkt smakråd i flipflop djungeln. På kvällen besökte vi sedan E´s kusin och var där ett par timmar, snackade lite skit och åt supergod kladdkaka. Me like. Somnade likt två utslagna hjältar igår kväll sen trots att vi inte direkt hade överansträngt oss.

Det bästa var ändå att ligga kvar i sängen i morse medens han var tvungen att palla sig upp och jobba tidigt. Jag var inte avundsjuk vill jag lova utan sussade glatt vidare någon timme till, moahaha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback