Speeddejting

Vad härligt det var att vara tillbaka i skolan igen! Idag hade vi genomgång av praktiken där man fick speed-dejta folk ifrån ettan och tvåan och berätta om sin praktik. När jag för 39:e gången berättade varför ridsportförbundet arbetar med tobaksfrågan började jag bli en smula matt.


Jag lära mig dock en hel del andra kul saker idag. Som tex att...


...Elin köpte sina skor på barnavdelningen och kollar man på dem riktigt snabbt så ser de ut som att de står D som i Dior på dem.
...solen skiner bara på förmiddagen i Sthlm. Så fort solen hör ordet "eftermiddagsledig" så går den i moln.
...lärarna tror att en genomgång av allas praktiker skulle ha tagit 7 timmar. Den tog dryg tre timmar.
...det borde finnas en kurs på utbildningen där man lär sig ta betalt.
...ämnen som "vad ska du göra i sommar / vad ska du göra i höst?" är numera portade.
...man får många regnjackor om man gör praktik på golfförbundet.
...disken inte behöver sköljas innan man ställer in den i diskmaskinen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter rätt kul ändå

Postat av: anna

hahaha, ja skjønner varfør du blir matt! men nu måste jag oxå få veta, varfør arbetar ridsportførbundet med tobaksfrågan? =)

2008-05-26 @ 13:47:03
URL: http://ankii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback