Vårruset är äntligen över

Äntligen äntligen äntligen är det över!
I förrgår var det dags för de beryktade Vårruset. Taggad till noll men både den ena och andra påhittade sjukdomen försökte jag mygla men mamma är benhård, hon ska verkligen ha den där himla picknick-korgen så jag fick fint snöra skorna och ställa mig på startlinjen. Otränad och tjurig var man allt annat än taggad vill jag lova. När dessutom Agna 73 år ser mer taggad ut än mig funderar jag starkt på att "försvinna" ifrån starten. Dock har mamma järnkoll på mig så det var bara att bita ihop.

Vips och tjoff så var jag i mål och såg till min förvåning på klockan att shit pommes jag hade sprungit nästan fyra minuter snabbare än förra året. Wohoo! Behöver jag ens säga att jag vart sjukt stolt?! Vem hade kunnat tänka sig de liksom, ehh inte jag i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Meems´

I belive in you !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback